17 juli 2024

Nieuwe managing director JUICE by HARDER BETTER STRONGER

Rubrieken

Begin vorig jaar sloegen het Antwerpse bureau HARDER BETTER STRONGER en het Amsterdamse bureau JUICE Promotions de handen ineen. De twee toonaangevende activatiebureaus, experts in experiential marketing en sampling, kozen na veelvuldige samenwerking voor een eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten. De groei zit er sindsdien flink in en daarom is Dennis Schouten (41) aangetrokken als Managing Director van JUICE by HARDER BETTER STRONGER.

‘Dennis is geen onbekende voor ons’, aldus Benelux Managing Director Pim van Grieken. ‘Eerder was hij als partner al betrokken bij JUICE. Met zijn grote ervaring in merkactivatie en marcom is hij de perfecte uitbreiding van ons team.’

Relevante ervaring

Van 2013 tot en met 2021 runde Schouten samen met Bas van Veen het full service reclamebureau Brandmake en werkte op klanten als Friesland Campina, Action, MultiTankcard en Energie Direct. De afgelopen drie jaar was hij interim-manager bij Unibail-Rodamco-Westfield en hielp hij het merk Westfield in Nederland op de kaart te zetten. Ook was hij betrokken bij het opzetten van het retail mediabureau Westfield Rise.

Samen verder bouwen

Schouten: ‘JUICE by HARDER BETTER STRONGER begrijpt als geen ander hoe je grote opdrachtgevers helpt om hun merk tot leven te brengen door consistente, aansprekende activaties en vlekkeloze live executie op locatie. En door onze Benelux-aanpak kunnen we onze campagnes nu echt geïntegreerd uitrollen in Nederland én België. Ik ben blij met deze mooie kans en voel me vereerd dat ik verder mag bouwen aan de Nederlandse organisatie.’

‘Het nieuws verspreidt zich erg snel, veel merken weten ons te vinden en willen met ons werken’, vertelt van Grieken. ‘Het aantal merkactivaties is al meer dan verdubbeld dit jaar.’

JUICE by HARDER BETTER STRONGER heeft een drukke zomer voor de boeg met grote campagnes voor o.a. PepsiCo, SPADEL, Mondelez en Unilever.