Back Back Nieuws

Nieuwe huisstijl Buitenplaats Amerongen

02 juli 2013
Buitenplaats Amerongen introduceert met als uitgangspunt de diversiteit aan doelgroepen, introduceert het bedrijf haar nieuwe huisstijl. Onderdeel van deze huisstijl is de website.

‘De mogelijkheden van Buitenplaats Amerongen zijn eindeloos. Maar de vraag is divers’, vertelt directeur Erika Swijnenburg. ‘We hebben zakelijke gasten die op zoek zijn naar een locatie om bijvoorbeeld relaties te ontvangen of om een congres te organiseren, terwijl anderen een unieke plek zoeken om te trouwen of die het museum willen bezoeken. Voor de verschillende doelgroepen hebben we daarom labels ontwikkeld, die inspelen op de juiste vraag. Ieder met een eigen look & feel en tone of voice. Oog voor detail en persoonlijke aandacht zit in onze genen, dat is nu ook zichtbaar in onze huisstijl.’

Toekomst
Met de verschillende labels speelt Buitenplaats Amerongen in op de klantvraag. Erika: ‘Samenwerking vinden wij belangrijk. Dat doen we dagelijks met onze partners, medewerkers, opdrachtgevers en ook met onze bezoekers. Bovendien brengen we met lokale leveranciers verschillende producten uit onder een eigen label, zoals bier, olijfolie en water. Dit willen we in de toekomst verder uitbreiden. Zo vormen de ‘labels’ op verschillende  manieren een rode draad door ons bedrijf.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!