Back Back Nieuws

Nicola Mendelsohn van Facebook keynote spreker bij 24 uur van de reclame

22 oktober 2013
De ’24 uur van de reclame’ presenteert Nicola Mendelsohn als Next Level Talk speaker. Mendelsohn is de vice-president van Facebook EMEA. Hiervoor was ze Executive Chairman en partner bij reclamebureau Karmarama. Ze is net afgetreden als voorzitter van de IPA, waar ze de eerste vrouwelijke voorzitter in het 96-jarige bestaan van de organisatie was. In mei 2011 werd Mendelsohn door Advertising Age genoemd als ‘International Woman to Watch’.

Sprekers
Alle sprekers zijn hiermee bekend. De lijst bestaat uit Daan Roosegaarde (Studio Roosegaarde), Andy Hart (Microsoft Europe), Nick Mueller (MobGen), Janneke Niessen (Improve Digital), Jacqueline Smit (538Groep), Simon Neate-Stidson (Blast Radius Amsterdam), Robert Jan d'Hond (EffectiveBrands) en Baptiest Coopmans (UPC).

Alistair Beattie, head of strategy and innovation for EMEA Tribal/DDB Worldwide en Antoinette Hoes, head of strategy Tribal/DDB Amsterdam nemen de rol van moderator voor de Next Level Talks op zich.

Foto: Nicola Mendelsohn

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!