Back Back Nieuws

'This is nhow' van nhow Rotterdam wederom in de prijzen

01 juni 2015
In Studio 21 in Hilversum zijn 28 mei de SAN Accenten door de Stichting Adverteerdersjury Nederland uitgereikt. In de categorie Corporate - Personeel, waarbinnen de campagne 'This is nhow' genomineerd was, werden twee awards uitgereikt. NH Hotel Group en IN10 Communicatie hebben de prijs ivoor beste corporate wervingscampagne in ontvangst genomen. Naast deze San Accent won de campagne al eerder twee Esprix awards, een bronzen en zilveren, en drie Magneten, waaronder één gouden.

Bekroning
De NH Hotel Group is erg trots op deze award. ‘Dit is opnieuw een bekroning op ons harde werken. Dat het vrij ongebruikelijk is voor een hotel om dit soort onconventionele campagnes uit te voeren, maakt ons extra trots. We zijn dan ook niet zomaar een hotel,’ zegt Hermann Spatt, Hotel Director van nhow Rotterdam. De award staat netjes in de prijzenkast in de lobby, naast de eerder genoemde awards voor de recruitment- en lanceringscampagne, de Best Hotel Bar of Rotterdam Award en ENTREE hospitality & style award voor Best Hotel Design 2014.

Scouts en Pioneer Fest
Onderdeel van de wervingscampagne was de inzet van drie lokale scouts die op pad gingen om passende personalities te vinden. Ondersteund door onderscheidende online en social promotie en flyering wierven zij in totaal 140 kandidaten, die zich op de site thisisnhow.com konden aanmelden voor het Pioneer Fest op 18 november 2013. Samen met hun '+1’s' maakten de kandidaten tijdens een party in de -toen nog kale- hotelbar kennis met het nhow-concept en de locatie.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!