Back Back Nieuws

Nederlandse startup Signus Inflatables boekt internationaal succes

10 juli 2015
De Nederlandse startup Signus Inflatables boekt internationale successen met haar innovatie ter versterking van eventmarketing en sponsoring. Het opblaasbare merkpaviljoen, Signus One, wordt inmiddels in zes landen verkocht.

De Signus One wordt momenteel in Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Zweden en Singapore verkocht. Afgelopen week versterkte Signus Inflatables haar internationale positie door de handen ineen te slaan met het Spaanse eventstyling bureau Yemso tijdens de evenementenbeurs Evento Days in Madrid. Ook vanuit de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Zwitserland en Oostenrijk wordt er interesse getoond voor de nieuwkomer.

Opblaasbare structuren 
Het opblaasbare paviljoen, van de uit Den Haag afkomstige onderneming Signus Inflatables, is bedoeld voor marketing- en evenementenbureaus. Het volledig te customizen merkpaviljoen wordt voornamelijk ingezet op evenementen om zichtbaarheid te creëren voor organisatoren en sponsoren. De combinatie van een opblaasbaar frame en negenendertig vierkante meter full colour geprint doek zijn geïnspireerd op de materialen die gebruikt worden in de kitesurfsport.

Signus Inflatables is gespecialiseerd in het ontwikkelen van opblaasbare structuren en design producten. Naast het paviljoen kunnen we in de toekomst nog meer producten van de startup verwachten. ‘Signus One is nog maar het begin van een reeks opvallende producten. De techniek kan immers op allerlei soorten producten worden toegepast. Wij zijn er klaar voor.’ – aldus product ingenieur Roland Verheul.

Foto: Gwen Hameleers

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!