Back Back Nieuws

Nauwe samenwerking tussen cateraar en locatie een must?

14 september 2011
De Grote Kerk Den Haag en Taat & de Regt zijn onlangs officieel een samenwerking aangegaan, die volgens beide partijen veel voordelen oplevert voor zowel hun opdrachtgevers als voor elkaar. Uit het Evenementenonderzoek van het Nidap bleek onlangs dat opdrachtgevers van evenementen het gemak van één aanspreekpunt voor catering, locatie en andere diensten vaak bovenaan hun wensenlijstje hebben staan. Korte lijnen en snel schakelen, blijft dat 'wishfull thinking'? Niet als het aan de Grote Kerk en Taat & de Regt ligt. Zij spelen graag in op deze behoefte.

 

Gehele organisatie van evenement onder één aanspreekpunt

'De keuze voor Taat & de Regt als business partner was voor ons een logische stap. Wij hebben de afgelopen jaren bij vele evenementen buitengewoon plezierig samengewerkt. Daarbij is Taat & de Regt een Haagse cateraar, die zeer actief is binnen de regio en die hart heeft voor Den Haag. Dat vinden wij als historische locatie in de Haagse binnenstad bijzonder belangrijk', zegt Michiel de Ligt, directeur Grote Kerk Den Haag. 'Samen met Taat & de Regt bieden wij onze opdrachtgevers nu de mogelijkheid de gehele organisatie van hun evenement met een aanspreekpunt in onze locatie onder te brengen.'

 

Toegevoegde waarde van catering

'Een totaalconcept op het gebied van locatie, techniek, decoratie en invulling van eten en drinken levert de opdrachtgever een aanzienlijke besparing van tijd en energie op', aldus Remco Boelens, directeur Taat & de Regt. 'Daarnaast gaat het bij ons juist om de toegevoegde waarde van catering in relatie tot het doel van het evenement, als ook om het creëren van een zintuiglijke beleving. Deze filosofie sluit goed aan bij die van de Grote Kerk: het faciliteren van ontmoetingen. Dat is immers ook de natuurlijke functie van dit prachtige gebouw. Met het partnership wordt dat alleen maar verder versterkt.'

 

Gezamenlijk bedienen

Het businesspartnership heeft reeds zijn vruchten afgeworpen. Beide salesteams zijn samen deze zomer hard aan de slag gegaan om te kijken op welke manier dit voordeel vertaald kan worden naar zowel bestaande als nieuwerelaties. Iris Smith, accountmanager Grote Kerk: 'Het is ontzettend inspirerend om met Taat & de Regt na te denken en te bepalen hoe wij onzeopdrachtgevers gezamenlijk gaanbedienenop deze fantastische locatie. Het geeft heel veel energie om er samen voor te gaan en de toekomst tegemoet te zien.'

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!