Back Back Nieuws

Nauta organiseert relatie evenement Fryske Haringparty

29 juni 2012
Succes in ondernemersland wordt tegenwoordig voor een belangrijk deel bepaalt door de wijze waarop je samenwerkt met derden. Nauta Evenementencommunicatie is zich daar al jaren van bewust. Enerzijds wordt dit bewezen door het 15-jarig jubileum dat dit jaar wordt gevierd, anderzijds door de derde editie van de Fryske Haringparty.

 

Details maken het onderscheid

‘Simpeler dan een haringparty kan het in ons vak bijna niet worden’, spreekt projectleider Marieke Danhof. ‘Anderzijds gaat het natuurlijk wel om de details die het onderscheid maken en de wijze waarop je acht verschillende opdrachtgevers elkaar laat versterken. Middels de derde Fryske Haringparty ontmoeten meer dan 300 ondernemers en bestuurders elkaar in de tuinen van het Slot Epemastate.’

 

Nieuwe Maatjes ontmoeten

‘Nieuwe Maatjes ontmoeten’ was de rode draad. ‘Met het ene maatje doe je zaken, de ander laat je je heerlijk smaken’, besluit Danhof. De Fryske Haringparty is een initiatief van Boomsma Shipping, Bouwgroep Dijkstra Draisma, Deloitte., Hanenburg Catering, KAT Architecten, Nauta Evenementencommunicatie, Okkinga Communicatie en Rabobank Sneek-Zuidwest Friesland.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!