Moving Target start met VR voor de zakelijke markt Moving Target start met VR voor de zakelijke markt
Back Back Nieuws

Moving Target start met VR voor de zakelijke markt

16 april 2018

Videoproducent Moving Target voegt virtual reality toe aan haar activiteiten en levert als MTVR meetbare interactieve VR-oplossingen op het gebied van training, recruitment en branding. 

Meerwaarde creëren

'Verder gaan dan het wow-effect en meerwaarde creëren, dat is ons doel. We zien dat de markt voor VR zich nu serieus opent. Bedrijven pakken kansen om voorop te lopen door een innovatief medium als VR te omarmen. Een VR-beleving is natuurlijk overrompelend en magisch, maar belangrijker voor onze klanten is dat zij resultaat ervan zien.' Aldus Patrick Dierdorp, regisseur en creatief partner bij MTVR. 

Interactieve VR-content

MTVR zet bestaande procedures, trainingen of bijvoorbeeld onboarding programma’s om naar interactieve VR-content. De gebruiker maakt keuzes en beantwoordt vragen binnen de VR-beleving. De opdrachtgever kan op deze manier specifieke data verzamelen en krijgt heldere rapportages. 

Mensen in een levensechte praktijksituatie plaatsen

Dierdorp: 'Wij zetten 360 graden video in om mensen in een levensechte praktijksituatie te plaatsen. Dat kan bijvoorbeeld een salesgesprek zijn, dat beoordeeld moet worden op effectiviteit en gedrag, maar met VR kan een merk ook feedback krijgen op een nieuw product. Met het toevoegen van data-analyse wordt VR van leuke gadget een toepassing met een hoge toegevoegde waarde.'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.523 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.523 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!