
De mobiele espressobar is bijna operationeel en Ard staat al geboekt voor een handvol evenementen. Samen met een oude rot in het eventvak struint hij Festivak af, om de eventwereld nog beter te leren kennen. 'Ik heb al een mobiel stroopwafelconcept en een mobiele ijsbakfiets gezien. Dat zijn aanvullende concepten, waar ik wellicht mee kan samenwerken om elkaar te versterken. Het valt me op dat de eventbranche weer de wind in de zeilen heeft. Dat zie je terug op Festivak. Na een paar moeizame jaren hebben ondernemers weer het lef om te investeren.'
Zelf heeft Ard een gedegen achtergrond in de marketing & communicatie. Daarnaast heeft hij een opleiding gevolgd tot barista. Over koffie kan hij dan ook uren praten. 'Koffie is een prachtig, levend product, net zoals bijvoorbeeld wijn of kaas. Door de toenemende belangstelling voor eten en drinken staan mensen daar steeds meer open voor.'
Hij benut zijn tijd op de beurs doelmatig. 'Zojuist heb ik een lezing bijgewoond van Patrick Petersen over virtual, augmented en mixed reality en hoe je dat kunt toepassen in de customer experience en in eventmarketing. Zeer interessante materie. Wellicht kan ik er in de toekomst iets mee. Maar eerst mijn bedrijf goed lanceren!' Waarna hij z'n weg op de beursvloer vervolgt, op zoek naar verdere inspiratie.
Fotografie > Sjoerd Fotografie