De 2006 editie van de Miele-Manifestatie is gisteravond met succes afgesloten. Tijdens de Miele-Manifestatie 2006 liet Miele haar witgoeddealers op spectaculaire wijze kennismaken met haar noviteiten. Onder de naam een andere kijk op morgen ontving Miele in maart en april gedurende 14 avonden haar gasten. Elke avond waren circa 400 gasten aanwezig om te genieten van een heerlijk diner en een imponerende theatershow met panoramaprojectie. Hiervoor was in het distributiecentrum van Miele een speciaal rond auditorium gebouwd, waarin de presentatie met beelden via een 360º-projectie op spectaculaire wijze werd versterkt. Verder was in dit distributiecentrum een prachtig restaurant gemaakt, waar de gasten konden genieten van een driegangenmenu. Opvallend waren de barokke spiegels in het verder vrij strakke interieur. Alle twaalf speciaalNog onder de indruk van de theatershow werden de gasten meegenomen naar twaalf verschillende experience-ruimten. Elke ruimte had zijn eigen bijzondere sfeer. Hier toonden Miele-specialisten de nieuwste Miele-aanwinsten. Miele wilde met deze bijeenkomsten laten zien dat het bij Miele niet alleen om producten gaat, maar ook om oplossingen en merkbeleving. Er was veel aandacht geschonken aan de stijl en kwaliteit van dit evenement. De Miele-Manifestatie 2006 kenmerkte zich dan ook door een bijzonder hoog afwerkingsniveau. De Arjan van Dijk Groep was verantwoordelijk voor het concept, de bouw en realisatie van deze spectaculaire Miele-Manifestatie 2006.