Back Back Nieuws

The Meeting part III - The European Edition van start

09 mei 2005

Morgen start het evenement The Meeting part III – The European Edition, in The Oval Tower van ABN Amro, direct naast de Amsterdam ArenA. Tot en met donderdag 12 mei wordt hier voor het derde achtereenvolgende jaar de recruitmentgame gespeeld. Veertig jonge, veelbelovende academici maken gedurende 72 uur kennis met ABN Amro. Zij krijgen levensechte en spannende cases voorgelegd over de muziekindustrie. Ten opzichte van de voorgaande edities is een wijziging doorgevoerd: deze game heeft een Europees karakter en dus bezoeken de studenten voor het eerst verschillende Europese steden. De spelers worden gevolgd door camera’s zodat ze goed en integer kunnen worden beoordeeld door de recruiters. De beste deelnemer wint een geldprijs en alle deelnemers komen in aanmerking voor een traineeship bij ABN Amro. Het thema van dit jaar is de digitale distributie van muziek. Een fictieve, eigenzinnige ondernemer wordt de Nederlandse directeur grootaandeelhouder van een internationaal, digitaal muziekimperium. De druk op de spelers is groot. Ze hebben internationale meetings, geven presentaties en hebben te maken met het internationale moederbedrijf dat met spoed jaarcijfers wil of een beursgang overweegt. The Meeting bestaat sinds 2003 toen ABN Amro het spel voor het eerst inzette als innovatief wervingsinstrument. IdtV Events & Promotions bedacht en ontwikkelde de wervingscampagne The Meeting.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!