Back
Nieuws
In minder economische tijden is het juist voor CEOs en boardleden van belang actie te ondernemen en te ontdekken waar juist de kansen liggen om zodoende op een effectieve manier de organisatie productiever te laten draaien. Uiteindelijk zullen de bezoekers het congres verlaten met tal van nieuwe ideeën en informatie om dit te implementeren in de organisatiestructuur. Voor meer informatie over het congres Slimmer voor minder en voor aanmelding verwijzen we naar deze website.
Media Plaza organiseert Slimmer voor minder
16 februari 2009Tijdens het congres Slimmer voor minder op 11 maart 2009 gaat Media Plaza in op de knelpunten die organisaties ondervinden naar aanleiding van de huidige recessie. Tijdens dit congres zullen verschillende sprekers informatie geven over feiten en cijfers van de impact van de kredietcrisis (Mathijs Bouman, RTL), inzicht geven in de kansen van anticyclisch ondernemen (Maurice de Hond) en verder krijgen bezoekers een beeld van (on)mogelijkheden van innovatie en ICT.
Het congres is belangrijk voor CEOs en boardleden van bedrijven met 150 of meer medewerkers werkzaam in de branches industrie en zakelijke dienstverlening. Het doel van het congres is de doelgroep te inspireren over hoe zij goed kunnen anticiperen op de kredietcrisis en met minder uitgaven slimmer kunnen werken zodat de bedrijfsdoelstellingen gewaarborgd blijven. Het geeft inzicht in nieuwe strategieën en antwoorden op de vragen van morgen. Door de verschillende scenarios op een groeiende en krimpende economie van vier soorten organisatietypen onder de loupe te nemen, worden blinde vlekken inzichtelijk.
Het congres is belangrijk voor CEOs en boardleden van bedrijven met 150 of meer medewerkers werkzaam in de branches industrie en zakelijke dienstverlening. Het doel van het congres is de doelgroep te inspireren over hoe zij goed kunnen anticiperen op de kredietcrisis en met minder uitgaven slimmer kunnen werken zodat de bedrijfsdoelstellingen gewaarborgd blijven. Het geeft inzicht in nieuwe strategieën en antwoorden op de vragen van morgen. Door de verschillende scenarios op een groeiende en krimpende economie van vier soorten organisatietypen onder de loupe te nemen, worden blinde vlekken inzichtelijk.
In minder economische tijden is het juist voor CEOs en boardleden van belang actie te ondernemen en te ontdekken waar juist de kansen liggen om zodoende op een effectieve manier de organisatie productiever te laten draaien. Uiteindelijk zullen de bezoekers het congres verlaten met tal van nieuwe ideeën en informatie om dit te implementeren in de organisatiestructuur. Voor meer informatie over het congres Slimmer voor minder en voor aanmelding verwijzen we naar deze website.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!