Maurice HartogMaurice Hartog
Back Back Interview

Maurice Hartog van @Joffi_Events #event17

13 april 2017

Het gras is hier groener dan bij de buurman

 

Over de beursvloer lopen we Maurice Hartog van Joffi events & communicatie tegen het lijf. Voor de consultant en producent van belevingscommunicatie is de beurs een event dat jaarlijks op de agenda staat. Afgelopen januari nam Maurice een kijkje op Best of Events, de grote eventbeurs van Duitsland, in de Westfalenhalle in Dortmund. Als hij beide beurzen met elkaar vergelijkt, dan springt de beurs Event er positief uit. 'Van deze beurs kun je goed zien dat het een eventbeurs is,' vertelt hij. 'De beurs Event heeft een hoog belevingsniveau en de details zijn goed geregeld: het sfeerlicht is goed, de techniek klopt. Deze beurs is een prima contactmoment voor de branche en z'n opdrachtgevers. De hardware van events is aanwezig: nieuwe producten, online tools, innovatieve concepten. De software van events- de zachte kant, zoals creatieve concepting – is te abstract om op een dergelijke beurs goed voor het voetlicht te brengen. Maar dat is niet erg, als je je daar als bezoeker op instelt.'
Creatieve concepting is een van de backbones van Joffi. Maurice Hartog: 'Joffi adviseert en begeleidt bij allerlei vormen van belevingscommunicatie: bij het verbinden, informeren, activeren, mobiliseren en fêteren van medewerkers, relaties, klanten en andere stakeholders. Onze werkwijze ie gebaseerd op een zelf ontwikkelde methodiek: LevCom.' Nieuwsgierig naar LevCom? Neem een kijkje op joffi.nl.

 

Foto: Clickshots

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!