14 maart 2024

MarTech 2024: Terug naar de essentie

Rubrieken

AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. Daar waar we gewend (en verwend) waren aan cookies, moeten we nu verder zonder. Ontketen de kracht van MarTech, waar complexiteit plaatsmaakt voor essentie. 11 april 2024 is de tweede editie van het MarTech Fest in Rotterdam. Platform Innovatie Marketing en iO slaan na de succesvolle eerste editie in Amsterdam opnieuw de handen ineen. De tweede editie staat in het teken van MarTech Stack, van wildgroei naar essentie, én succesvolle marketing in cookieloze tijden.

MarTech AI Stack, van wildgroei naar essentie

In een landschap bezaaid met een overvloed aan tools, ligt de ware uitdaging niet in de wildgroei, maar in het smeden van een coherent geheel. Ontdek de essentiële bouwstenen die het verschil maken in de wereld van morgen.

Waar eens complexiteit regeerde en tools verloren gingen in de wirwar van opties, is nu de tijd gekomen om orde te scheppen. Van de overvloed aan 1st party data tot de dynamiek van retail media, van de ongeëvenaarde kracht van Gen AI tot de subtiliteit van personalisatie, elke component draagt bij aan het geheel en wordt op 11 april benoemd door niemand minder dan marketing strateeg Justin van Tol. Met ruim 10 jaar ervaring op het gebied van digitale marketing beleeft Justin van Tol op geheel eigen wijze een reis door het oerwoud van MarTech tools en stuurt hij op effectiviteit en impact.

Welkom in het tijdperk van cookieloze marketing

Topic 2 van het MarTech Fest: cookieloze marketing. Het jaar 2024 markeert een revolutionaire verschuiving in het digitale advertentielandschap: de afschaffing van cookies, verandert alles. Hoe creëer je sterke marketingstrategieën en succesvolle campagnes zonder de vertrouwde third-party data? En hoe behoud je het delicate evenwicht tussen beveiliging, privacy en de perfecte gebruikerservaring? In een tijdperk waarin cookies niet langer de weg wijzen, gaan we op zoek naar nieuwe wegen van succes. Lars van Tulden delft al ruim 12 jaar naar het nieuwe goud dat data is en gaat in op hoe jij succesvolle marketing uitoefent in cookieloze tijden.

Paneldiscussie & borrel

Na de twee inspirerende keynotes betreden we het terrein van interactie tijdens een boeiende paneldiscussie. De dialoog zet zich voort tijdens het informele PIM-moment 'Drinks & Connect', waar connecties worden gesmeed en inzichten worden gedeeld onder het genot van een hapje en een drankje.