Marc, het is vijf uur, de twee dagen Digital Marketing Event 2007 zitten er op. Wat kun je zeggen?
Dat
dit toekomst heeft. De niche komt tot ontplooiing. Iedereen is heel
enthousiast, standhouders, bezoekers, sfeertje is goed, Amsterdam is
een prima stad om dit te doen, fris, jeugdig, het is een beetje een mix
van onze GamePlay beurzen en Evenement. En het is vooral heel
inhoudelijk, de mensen komen hier met een spoorboekje van de sessies in
hun handen.
Adformatie heeft vorige week een eigen beurs gehad, twee dagen MarCom 07 in Heineken Music Hall. Wat is het verschil?
Adformatie
heeft heel breed geschoten en wij zijn echt een niche. Dat weet jij,
dat is jouw vakgebied. Wij denken dat deze niche aan de vooravond staat
van ontplooiing. Maar we hebben ook een hoop gegokt. En het heeft
positief uitgepakt.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog even de feiten: hoe groot, hoeveel deelnemers en hoeveel bezoekers?
Op een oppervlakte van ruim 1200 vierkante meter 60 deelnemers en in twee dagen 2800 bezoekers.
Volgend jaar same place same time?
Volgend
jaar gaan we het anders doen. Er zijn nu al heel veel mensen die hebben
aangegeven hier volgend jaar te willen staan. We blijven in Amsterdam,
in de RAI. Voor Eventex is het vooral leuk dat we een nieuw marktkanaal
hebben aangeboord, zo simpel is dat.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Annemiek Verhagen, directeur / mede-oprichter van Tapps en online mediavrouw van vorig jaar was ook aanwezig.
Naar de 119 foto’s van DME.