En hop, vanmiddag na het maken van het bericht van Blue Man Group en MPI, zie ik ineens linksonder naast het artikel die functie geïnstalleerd. Laat dat soort dingetjes maar aan 3po over. Ik vind ’t geweldig. Vooral de lay-out van het doorgestuurde bericht (KLIK HIER). Helemaal cool. Ik zou zo zeggen probeer ‘m eens uit, zie je een bericht dat interessant is voor een collega, of wie dan ook, mail-a-friend (en stuur een kopie naar jezelf, dan kun je zien waar ik het over heb).
Oh ja, we zitten te studeren op een bannertoepassing. Er kan technisch op worden gebannerd, nu nog de juiste vorm vinden. Ik heb geen idee of de branche dit een commercieel interessante toepassing zal vinden. Maar daar ben ik dan ook niet van.
Iemand die hier wat op wil zeggen? Zou je op de mail-a-friend gaan banneren, en waarom (niet)?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Klik op de afbeelding voor een vergroting.