Back Back Nieuws

Love @ first site? Over de zwarte- en relativerende kant van Sociale Media

30 mei 2013
In Airport Hotel Rotterdam vindt op donderdag 6 juni de derde editie van Love @ first site? plaats. Het programma wordt gezamenlijk georganiseerd door HSMAI Nederland, Skal International Nederland & Hands-on Avies. Tijdens het programma wordt dit keer o.a. stilgestaan bij de ‘zwarte & relativerende kant’ van Sociale Media, de impact ervan op het gedrag van klanten en hoe er effectief mee om te gaan.

Geen anti-verhaal
Keynote speaker, trendwatcher en internet entrepreneur Sander Duivestein opent het programma met een indringende kijk op de impact van Social Media en internet in het algemeen in het dagelijkse leven. 'Alles heeft twee kanten. Ook de Sociale Media. Sander, zelf vervend Social Media gebruiker, vindt dat je niet alleen de positieve, maar ook de donkere kant ervan moet laten zien. Het is dus geen ‘anti-verhaal’, maar maakt wel duidelijk wat de impact ervan op ons leven en dus ook dat van onze klanten inmiddels is. En dat geeft niet altijd alleen maar een vrolijk beeld’, aldus Hans Poortvliet van HSMAI Nederland.

Power Workshops 
Na het verhaal van Sander Duivestein wordt de aanwezigen de mogelijkheid geboden om drie van de vier praktische Power Workshops te volgen. Deze gaan stuk voor stuk in op de actuele vraagstukken als: Hoe zo productief mogelijk om te gaan met tijd in een omgeving van snel toenemende afleiding en tijdrovende onderbrekingen? Hoe doe je zoveel mogelijk op Social Media in zo weinig mogelijk tijd? Hoe zorg je voor positieve reviews, en hoe raak je meer betrokken bij ‘your local community’? En hoe wek je (wel) interesse met jouw content op websites, nieuwsbrieven en weblogs?

Radi Jaarsma, Manager Online Marketing bij ManpowerGroup en auteur voor o.a. Management Team, sluit de middag af door het belang van de ‘nieuwe- en oude’ marketing in een relativerende context te plaatsen.

Voor wie?
Het programma is bedoeld voor iedereen die (in)direct verantwoordelijk is voor het commercieel succes van zijn organisatie en de snel toenemende rol van Social Media hierin serieus neemt. Hij/zij wordt in één middag op de hoogte gebracht van de verschillende kanten van Social Media én vele tijdbesparende direct toepasbare praktische toepassingen. 
De bijeenkomst is toegankelijk voor zowel HSMAI & Skal International Nederland leden als introducés en overige geïnteresseerden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!