Live Impact verrast nieuwe relaties met 'All You Need is Live'Live Impact verrast nieuwe relaties met 'All You Need is Live'
Back Back Nieuws

Live Impact verrast nieuwe relaties met 'All You Need is Live'

14 februari 2017

Echte klantliefde bestaat. En om dit te bewijzen, introduceerde Live Impact | eventmarketing vandaag de Valentijns-campagne 'All You Need is Live'.

Valentijnsvideo's

Potentiele relaties ontvingen op hun mobieltje een geheimzinnige Valentijns-SMS met daarin een link naar een speciale website. Hier ontvingen ze, vanuit de All You Need is Love-caravan, een persoonlijk opgenomen Valentijnsvideo van Live Impact. Omdat gebruik werd gemaakt van speciale landingspagina’s, kon Live Impact gemakkelijk monitoren welke persoon het filmpje bekeek en welke nog niet. Relaties die het filmpje bekeken, werden direct hierna op hun mobiel gebeld.

Succesvolle campagne

Robin Hensen van Live Impact over de actie: 'Nieuwe relaties reageren enthousiast. Ze vinden het een creatieve en persoonlijke manier van kennismaken. Al met al is de All You Need is Live-campagne voor ons een succes. 96% van de verstuurde SMS-jes werd geopend. In 92% werd doorgeklikt naar de persoonlijke video en volgde er een persoonlijk kennismakingsgesprek.'

Live Impact verrast nieuwe relaties met 'All You Need is Live'

Verder met lezen