Back Back Nieuws

Live Impact bedenkt originele guerrilla-actie voor Oostenrijks Toeristenburo

09 april 2015
Voor het Oostenrijks Toeristenburo bedacht en produceerde Live Impact | Eventmarketing een originele B2C guerilla-actie waarbij een immense brug als projectievlak voor de content werd gebruikt.

Verrassend
Nadat de brug was geopend en de voorbijgangers de motoren van hun auto’s hadden uitgezet, werden er teksten en animaties op het grote vlak geprojecteerd. Tussendoor voorzag het promo-team de verraste automobilisten van informatie en echte Oostenrijkse Zotter-chocolade.

Sneeuw voor de zon
Toen de brug na enkele minuten weer naar beneden ging, verdween de projectie en het promotie-team als sneeuw voor de zon. Het leek net alsof er niets was gebeurd. De motoren van de auto’s werden weer gestart en de automobilisten vervolgden met een glimlach op het gezicht hun reis.

Bekijk hier de video van de actie.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!