Leurs naar XSAGA
22 januari 2020Marc Leurs, twaalf jaar lang head of strategy bij TBWA\NEBOKO, versterkt het team bij XSAGA, hét bureau voor experiential communication. XSAGA werkt voor een brede reeks aan A-merken in de commerciële én culturele sector.
Merkstrategie
Patrick Roubroeks, Founding Director XSAGA over zijn komst: 'Met de groeiende behoefte van onze opdrachtgevers aan live contact met doelgroepen, groeit ook de behoefte aan meer merkstrategie in de aanpak. Met Marc halen we een van de beste brede strategen uit het vak in huis'.
Creatief gedomineerde concepten
Leurs treedt als Strategy & Content Director toe tot het management. Leurs over zijn stap. 'Na prachtige jaren vol succesvolle massacommunicatie bij het
beste reclamebureau van Nederland, was ik toe aan iets meer betekenisvolle impact op kleinere doelgroepen. Ook wilde ik weer wat nieuws leren. XSAGA is in Nederland toonaangevend in experiential communications. Een groeiend segment van de communicatie taart. XSAGA is mijn kers op die taart. Het bureau is altijd sterk in creatief gedomineerde concepten. Ik ga er meer merkstrategie aan toevoegen én kan mezelf verder ontwikkelen'.
Levende communicatie
Patrick Roubroeks, Founding Director van XSAGA: 'De komst van Marc past in de behoefte die onze klanten uitspreken. Het belang van ons werk, levende communicatie, neemt enorm toe. Marc brengt naast een stevige dosis merk- en activatiekennis, ook een senioriteit mee die dit bureau goed van pas komt in de groei die het doormaakt'.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 24.0147 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!