Back Back Achter de schermen

Leuk idee, uitvoering minder

14 november 2006

Ik ben benaderd door het Nima om een workshop op hun Marketing Information Event

[afbeelding niet meer beschikbaar] 

te houden vandaag. Daar had de organisatie een nieuw middel uitgedacht om de sprekers te motiveren flink hun best te doen.

De deelnemers zouden namelijk gelijk na afloop van de workshop een sms krijgen. Hierop moesten zij antwoorden met hun beoordeling van de workshop. Dit zou dan direct op een groot bord in de centrale hal van De Kuip bekend gemaakt worden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vond ik wel een leuke extra dimensie; let’s do it we gaan voor de winnaar van de dag (het is morgen ook nog). Mijn titel werd: ‘Building your brand with a b2b Knowledge Event’ by CommGres.

Alles op alles gezet, acteur meegenomen, aankleding qua muziek, bloemen, iets te knabbelen… Je voelt m al aankomen; systeem was uit de lucht. Gelukkig waren de workshop deelnemers mondig genoeg om aan te geven dat ze het een zinvol verhaal vonden.

Toch weer een typisch geval van jammer, vooral ook omdat bij navraag op de stand van de organisatie niemand iets wist….

Voor wie geinteresseerd is: op www.moaweb.nl/bibliotheek komen de presentaties te staan. Hier zitten ook zaken bij als persoonlijke ontwikkeling, bloggen, branding. Doe er je voordeel mee!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!