Back Back Nieuws

Ledenwerfcampagne Koninklijk Horeca Nederland

02 oktober 2008
Brancheorganisatie Koninklijk Horeca Nederland - met momenteel 21.000 leden - heeft L’eau gevraagd een nieuwe  ledenwerfcampagne te ontwikkelen.
Het adviesbureau voor directe communicatie, heeft de opdracht gekregen een communicatie- en marktbewerkingstrategie te ontwikkelen waarmee het ledental substantieel zal worden uitgebreid. Hiervoor zal gebruik worden gemaakt van vakbladen, direct marketing en internet.

L’eau ontwikkelde de Barrière Methodiek waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen.

L’eau  - onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie - werkt onder meer voor T-Mobile, Diabetes Fonds, Astma Fonds,  Bouwfonds,  Connexxion, Nuon, Opel, Yarden en Orange Breedband.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!