Back
Nieuws
Ledenwerfcampagne Koninklijk Horeca Nederland
02 oktober 2008
Brancheorganisatie Koninklijk Horeca Nederland - met momenteel 21.000 leden - heeft Leau gevraagd een nieuwe ledenwerfcampagne te ontwikkelen.
Het adviesbureau voor directe communicatie, heeft de opdracht gekregen een communicatie- en marktbewerkingstrategie te ontwikkelen waarmee het ledental substantieel zal worden uitgebreid. Hiervoor zal gebruik worden gemaakt van vakbladen, direct marketing en internet.
Leau ontwikkelde de Barrière Methodiek waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen.
Leau - onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie - werkt onder meer voor T-Mobile, Diabetes Fonds, Astma Fonds, Bouwfonds, Connexxion, Nuon, Opel, Yarden en Orange Breedband.
Het adviesbureau voor directe communicatie, heeft de opdracht gekregen een communicatie- en marktbewerkingstrategie te ontwikkelen waarmee het ledental substantieel zal worden uitgebreid. Hiervoor zal gebruik worden gemaakt van vakbladen, direct marketing en internet.
Leau ontwikkelde de Barrière Methodiek waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen.
Leau - onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie - werkt onder meer voor T-Mobile, Diabetes Fonds, Astma Fonds, Bouwfonds, Connexxion, Nuon, Opel, Yarden en Orange Breedband.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 24.0147 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!