Back Back Nieuws

Leadgeneration event in ArenA | verslag

13 november 2006
Amsterdam Arena was 31 oktober het decor van de Leadgeneration Conferentie Strategic Secrets, een evenement waar de beslissers binnen Marketing en Sales bijeenkwamen om zich te verdiepen in de strategische aanpak van leadgeneration processen.

Sprekers van onder andere Capgemini, SBS, Astrum Veste, Sitel, SMA en Salesforce brachten verschillende hot topics onder de aandacht met als speciale secret speaker, algemeen directeur Fontein van Ajax.

Strategic Secrets bracht een combinatie van kennisoverdracht, actuele onderwerpen, interessante case studies en netwerkmomenten. Deelnemers kregen vanuit verschillende invalshoeken  kennis en middelen aangereikt om op strategisch niveau het leadgeneration proces in te richten en uit te voeren. Ben Mastboom van Optivity startte de sessies met de Leadgeneration Roulette, waarbij de crosschannel benadering centraal stond.

Overige onderwerpen waren onder andere Broadcasting, CRM systemen, HRM aspecten bij Leadgeneration, Lead Relatie Management, de rol van Contact support Centers, Webvertising & Emailmarketing en Leadgeneration vanuit het inkopersperspectief.

Het vervolg op Strategic Secrets vindt plaats in oktober 2007, waarbij de nadruk ligt op het genereren van Business Innovatie. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!