Back Back Nieuws

Landgoed Wolfslaar lanceert innovatieve online strategie

25 april 2012
Landgoed Wolfslaar vernieuwt haar business model aan de hand van een innovatieve online strategie. De strategie bestaat uit drie pijlers: de nieuwe interactieve website met reviews en virtuele tour, het gebruik van social media voor het delen van reviews en informatie en het aanbieden van gratis flexwerkplekken in ruil voor tweets. Doel van de strategie en website is het vergroten van de naamsbekendheid en het optimaliseren van de dienstverlening.

 

Interactieve website

De online strategie van Wolfslaar is ontstaan uit de wens de mogelijkheden van internet en social media maximaal te benutten om de bedrijfsdoelstellingen te verwezenlijken. de website www.wolfslaar.com speelt hierin een sleutelrol. Een belangrijk doel van de nieuwe site is het overbrengen van beleving en passie. Dit is gerealiseerd middels het gebruiken van sfeervolle pagina vullende foto’s, video’s en het tonen van reviews. Daarnaast is de site geoptimaliseerd voor het bereiken van conversie.

 

Experimenteren met social media

Landgoed Wolfslaar is nu ongeveer een jaar actief op social media en de kansen en mogelijkheden smaken duidelijk naar meer. Daarom start Landgoed Wolfslaar binnenkort met haar gasten te verzoeken een review achter te laten op de website. In deze review vertellen zij over hun ervaring met het restaurant, een bijeenkomst, hun bruiloft of een workshop. Gasten worden direct daarna gevraagd om de zojuist geschreven review te delen via Twitter, Facebook of LinkedIn.

 

Flexwerken

Ook introduceerde Landgoed Wolfslaar onlangs, als eerste vergaderlocatie in Breda, gratis flexwerken. ZZP’ers kunnen via www.wolfslaar.com of via www.seats2meet.com online een flexplek boeken. De ZZP’ers worden gevraagd te betalen met ‘sociaal kapitaal’; een bericht op het sociale netwerk van hun keuze waarin zij vermelden aan het werk te zijn bij Landgoed Wolfslaar. Zo komt het landgoed onder de aandacht van een grote groep mensen. Landgoed Wolfslaar verwacht door vergroting van de naamsbekendheid en spin-off business omzet te genereren uit dit concept.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!