Back
Nieuws
Kumpany produceert AkzoNobel boot tijdens Gay Pride
07 augustus 2013AkzoNobel was dit jaar sponsor van de Gay Pride en vaarde met een kleurrijke boot mee in de Canal Parade die op zaterdag 3 augustus plaats vond in de Amsterdamse grachten. Het thema van de Canal Parade was Reflect en AkzoNobel wilde ook graag haar Show your true colors campagne terug zien in het concept van de boot. De Canal Parade is het hoogtepunt van de Amsterdam Gay Pride waarbij 80 kleurrijke schepen door Amsterdam varen en zon 500.000 toeschouwers en Internationale pers het spektakel bekijken en vastleggen.
Show your true colors
Show your true colors
Kumpany bedacht en produceerde het concept voor de boot waarbij zowel het thema Reflect en Show your true colors op een duidelijke en creatieve wijze gecommuniceerd werden. De boot was een kleurrijk geheel met aan beide zijden van de boot in knalroze 3D letters de tekst Show your true colors, en pronkte op de voorkant van de dekschuit een enorme verfkwast. De drie percussionisten die met de DJ mee speelden en de twee mannelijke modellen droegen, ondanks het warme weer, allemaal een glitterbolhelm die het zonlicht weerspiegelden.
Ruimte om ideeën te ontwikkelen
Ruimte om ideeën te ontwikkelen
Mike Lightfoot, AkzoNobels Head of Public Affairs, zegt het volgende over AkzoNobels sponsoring van de Amsterdam Canal Parade: Niemand heeft alle antwoorden, en als je werkt in een omgeving waar iedereen dezelfde achtergrond heeft, dan zal dat zijn beperkingen hebben. Daarom willen we bij AkzoNobel een omgeving creëren waar iedereen de ruimte krijgt om zijn ideeën te ontwikkelen wat je geslacht, leeftijd, ras of seksuele geaardheid ook is. We zijn er dan ook trots op om sponsor te zijn van de Gay Pride. Met ons thema Show your true colors wil AkzoNobel laten zien hoe we alle vormen van diversiteit omarmen bij onze onderneming.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!