Back Back Achter de schermen

KPN bindt studenten met mobieltjes werpen

21 augustus 2006

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zat vanmiddag even met Jeroen Mirck te chatten (via Google Talk), en was benieuwd hoe hij nou eigenlijk gehuisvest is, daar bij Adformatie. (Ja, ik ben altijd benieuwd waar mensen werken – en die honger wil ik binnenkort stillen op deze blog.) KLIK HIER, kreeg ik terug, en je ziet me iets uitleggen bij RTL 4 EditieNL.

[afbeelding niet meer beschikbaar] Ze zwermen weer door de stad, fietsende eerstejaars die hun introductieweek slash ontgroening ondergaan. Adformatie-redacteur Jeroen Mirck mocht vorige week donderdag achter zijn eigen bureau in de Adformatie redactieruimte als marketingdeskundige zijn visie geven over het hoe, waarom en wanneer van het binden van studenten aan merken. Het item gaat over het zogenaamde mobieltjes werpen van KPN. We zien Yvonne Prins, eventmanager bij KPN ook nog even in beeld.

Pieter Bas, is dit weer een idee van Dechesne & Boertje?

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!