Kees Brouwer terug bij VRFKees Brouwer terug bij VRF
Back Back Nieuws

Kees Brouwer terug bij VRF

08 november 2021

Met ingang van 1 november is Kees Brouwer terug bij Van Rossum Facilities in de rol van Commercieel Directeur. ‘Na een mooi avontuur van acht jaar als Commercieel Directeur bij Pieter Smit, kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan en keert hij vol energie terug binnen onze organisatie!’, laat VRF weten.  Kees kijkt vol enthousiasme de toekomst tegemoet om samen met het volledige team de volgende stappen te gaan nemen.

Relatiebestand uitbouwen

De gezamenlijke ambitie is om nog dichter tegen bestaande relaties aan te gaan staan en met de juiste doelstellingen het relatiebestand (inter-) nationaal uit te bouwen. Daarbij zal het team de aankomende tijd nog meer groeien om de samenwerking met onze opdrachtgevers op het allerhoogste niveau vorm te kunnen geven.

‘Doordat wij de afgelopen 1,5 jaar met onze opdrachtgevers gekeken hebben naar wat er wel kan in plaats van niet, is het aantal nieuwe opdrachtgevers exorbitant gegroeid en zijn wij onze klanten zeer dankbaar voor het vertrouwen wat ze ons nu geven. Dit betekent dat Marco van der Does (huidig algemeen directeur) zich meer naar de achtergrond zal verplaatsen om zich bezig te houden met het verbeteren van de achterliggende structuren. Daarnaast blijft hij uiteraard als aandeelhouder nauw betrokken bij onze organisatie.’

Voor de dagelijkse leiding binnen de organisatie is Luc van Steensel aangesteld als General Manager. Hij zal zorgdragen voor de dagelijkse leiding van de organisatie, ondersteunt door Jan Rietbroek die in de rol van operationeel manager aan het werk zal gaan.

Over VRF

VRF heeft in de beginjaren van zijn ontstaan, 35 jaar geleden, een faciliterende rol gehad: zorgen voor de aanwezige audio en visuele middelen. Een rol die vandaag de dag nog steeds actueel is, maar: de branche veranderde. Zo ook de wensen van de klant en diens klantgedrag. Dat resulteerde in een uitbreiding van het dienstenpakket. ‘VRF ging van een faciliterend bedrijf naar een full-service bedrijf. Van ‘Ja, dat gaan we doen’ naar ‘Dit kunnen we nog meer voor jullie doen’. Een vernieuwende werkwijze voor deze branche waardoor we vooruitlopen op de markt.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!