Back Back Nieuws

Jury zit klaar voor de Gouden Giraffe

04 oktober 2006
De inzendingen voor de Gouden Giraffe, de prijzen voor de beste bedrijfsevenementen, kunnen nu echt losbarsten. De jury zit er klaar voor. Afgelopen dinsdag kregen de juryleden in Dutch Design Hotel Artemis in Amsterdam tekst en uitleg van High Profile over de procedure.

De juryleden hebben er zin in. “We willen de Gouden Giraffe uitbouwen tot de Oscar van de evenementenindustrie,” vertelt Ron Wunderink, algemeen directeur communicatie KWF Kankerfonds en jurylid in de categorie Charity events.

Frans Speijer (Philips Consumer Electronics) en jurylid Zakelijke evenementen, hoopt op veel en kwalitatief goede inzendingen. “Een case inzenden voor de Gouden Giraffe dwingt je als organisator om kritisch terug te kijken op je eigen evenement en dat scherpt de creativiteit en verhoogt de kwaliteit.”

Ook Peter Blokland (Vitae, jurylid Zakelijke evenementen) denkt er zo over: “Events kunnen een veel groter bereik en effect hebben dan de traditionele communicatiemiddelen. Door cases in te zenden, die dat bereik en effect tonen, bewijst de branche zichzelf een goede dienst. Het kan er toe leiden dat bedrijven grotere budgetten vrijmaken voor events.”

René Waerts (Degroep & Waerts), juryvoorzitter categorie Vermakelijke evenementen, sluit zich daarbij aan: “Ik verwacht dat elk zichzelf respecterend bureau een prachtige case gaat inzenden.” Tot 15 december 2006 kunnen bureaus, eventmanagers en andere event organizers hun cases inzenden. Er zijn drie categorieën: Zakelijke evenementen, Vermakelijke evenementen en Charity events.
Op www.gouden-giraffe.nl vindt u de inschrijfprocedure.

Foto www.robertaartsfoto.nl  

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!