Back Back Nieuws

Jos Vranken algemeen directeur NBTC

29 mei 2007
Jos
Vranken (39) wordt per 1 september 2007 de nieuwe algemeen directeur
van het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC). Jos
Vranken is momenteel als Directeur Marketing & Sales lid van de
directie van Avenance Nederland onderdeel van ‘Groupe Elior’, een
internationaal cateringbedrijf.

Peter Legro, voorzitter van de Raad van
Toezicht: "Met het aantrekken van Jos Vranken als algemeen directeur
kiest het NBTC voor een nadrukkelijke focus op destinatie marketing.
Jos Vranken bezit een - binnen en buiten het NBTC - opgebouwde
expertise van destinatie marketing, heeft uitstekende kennis van en
contacten in de toeristische en zakelijke reismarkt en heeft ervaring
met de positie en toegevoegde waarde van het NBTC in het
publiek-private speelveld. Wij hebben duidelijk gekozen voor een
inhoudelijk sterk, jong, vitaal en vernieuwend elan van de organisatie."

Jos
Vranken was voor zijn functie bij Avenance, Director Destination
Marketing en lid van het Management Team van het NBTC en manager van de
Vestiging in Groot-Brittannië en regiomanager Nordic Countries.
Daarvoor was hij sales & marketing manager en lid van het MT bij
Stayokay.

Jos Vranken volgt Hans van Driem op die tot 1 februari
algemeen directeur van het NBTC was. Momenteel is Michiel van Diggele
wnd. algemeen directeur. Hij neemt op 5 september afscheid aangezien
hij dan met pensioen gaat. Michiel van Diggele heeft 34 jaar bij het
NBTC gewerkt.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!