Back Back Nieuws

Jarige Okura opent nieuwe Sakura Room

25 september 2006

Hotel Okura Amsterdam, dat vanavond met een groot aantal gasten haar 35-jarig bestaan viert, heeft een nieuwe zaal geopend, genaamd Sakura Room. De Sakura Room, gelegen op de eerste etage van het hotel biedt plaats aan 10 gasten. De zaal beschikt over een groot flatscreen dat o.a. gebruikt kan worden voor het zojuist geïmplementeerde MeetingMatrix International softwareprogramma. Met MeetingMatrix kunnen gasten die een zaal willen boeken binnen enkele ogenblikken zien hoe deze er in 3D uit zou zien, met verschillende aankledingen.


Sakura is de Japanse bewoording voor kersenbloesem. De Sakura Room heeft een grote ramenpartij en kijkt uit op de Japanse kersenbloesembomen en het Amstelkanaal.


Naast de Sakura Room beschikt Hotel Okura Amsterdam ook per 1 september over een volledig ingerichte service desk die gedurende grote evenementen tot de beschikking staat van de bezoekers van een evenement. De desk is gesitueerd op de eerste etage van het hotel, centraal tussen de grote zalen. Het doel van de service desk is om een nog persoonlijker service te bieden aan de bezoekers van evenementen binnen het hotel, informatie te verschaffen, secretariële ondersteuning te geven en direct in te spelen op de wensen van gasten. De service desk wordt opgezet in zeer nauwe samenwerking met Penfield’s Business Center. Penfield’s biedt een zeer verscheiden dienstenpakket aan voor de zakengast. Zo kan de gast gebruik maken van diensten als kopiëren, lamineren, printen, faxen, het verzenden van pakketten, maar tevens kan men gebruik maken van High Speed Internet. Het Business Center is gelokaliseerd in de shopping arcade van het hotel.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!