Back Back Nieuws

Jan Van Kuyk en Willem Adriaanse starten nieuw evenementenbureau

18 februari 2005

Jan van Kuyk en Willem Adriaanse starten vanaf 1 maart het evenementenbureau Adriaanse/Van Kuyk Brand Events. Hun eerste klant is BMW. “We gaan alle evenementen voor BMW en Mini in Nederland organiseren,” vertelt Jan van Kuyk. Van Kuyk was jarenlang marketing directeur van BMW Group Nederland, totdat hij een jaar geleden met Nico van Scherpenzeel een communicatiebureau startte. Adriaanse is al enkele jaren marketing directeur van Joop van den Ende Theaterarrangementen. Hij bouwt zijn werkzaamheden daar tot 1 augustus af en combineert dat vanaf 1 maart met zijn nieuwe baan. Ook Wendy Debets, coördinator sponsoring en events van BMW Group Nederland, maakt vanaf 1 maart deel uit van Adriaanse/Van Kuyk Brand Events. De toegevoegde waarde van het nieuwe evenementenbureau ligt volgens Van Kuyk in ‘het denken vanuit het merk’. Van Kuyk: “Als marketeers weten wij heel goed welke plaats evenementen in de totale marketing/communicatiemix dienen in te nemen. Voor mij persoonlijk is het leuk dat ik mijn hart volg en dat ik me ga bezighouden met een tak van sport waar ik ervaring mee heb en waar ik goed in ben.” In het komende nummer van High Profile Events verschijnt een verslag van de preview van de nieuwe BMW 3 Serie, die de BMW Group organiseerde samen met Jan van Kuyk en met Van der Bruggen Verwiel Eventmarketing.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!