Back Back Nieuws

Internetexperts van wereldfaam op Haagse Communicatie Dag 2011

23 februari 2011
Het is de organisatoren van de Haagse Communicatie Dag 2011 gelukt om twee internetexperts aan zich te binden van wereldfaam door hun diepgaande kennis en tegenstrijdige visie. Goeroes Andrew Keen en Charles Leadbeater zijn donderdag 10 maart in de Fokker Terminal in Den Haag te gast tijdens de Haagse Communicatie Dag 2011.

 

Wie publisht wat, waar en wanneer?

Onder het motto ‘People’s Publishing Power’ vindt het evenement dit jaar voor de tweede maal plaats. Steeds meer mensen gebruiken internet om informatie te brengen en te halen en hun mening te geven. Voor de particulier een aangenaam tijdverdrijf, voor de professional vaak niet minder dan een ramp. Want: wie publisht wat, wanneer en waar? De effecten daarvan kunnen een zorgvuldig opgesteld communicatieplan volledig in de war sturen.

 

Tegenstrijdige visie

Internetexperts Andrew Keen en Charles Leadbeater gaan na hun individuele presentaties met elkaar in discussie over hun tegenstrijdige visie. Andrew Keen ziet amateurverslaggeving op internet als bedreiging voor professionele journalistiek en het einde van de nuance. Volgens Charles Leadbeater stimuleert de online interactie tussen producenten en consumenten zowel innovatie als efficiency.

 

Meer informatie en inschrijving

Achteroverleunen en gadeslaan is er niet bij volgens Onno Maas, één van de organisatoren. ‘Wie zijn vak of studie serieus neemt, zorgt dat hij erbij is’, aldus Otto. Inschrijven voor de Haagse Communicatie Dag 2011 kan op www.hcd2011.nl.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!