Back Back Nieuws

Interactive Media Summit: Hoe bereik je de consument die altijd online is?

23 september 2015
Hoe blijf je als merk relevant voor de connected consument? In TivoliVredenburg Utrecht kun je 1 oktober leren hoe merken als Starbucks, Interpolis, Audi, IKEA en Weber hun doelgroepen bereiken met interactive marketing.

De kritische consument
De consument vandaag de dag is 'always connected'. De merken vandaag de dag hebben de uitdaging om dus altijd relevant te blijven, op elk apparaat, via elk kanaal. Dat is best een uitdaging, voor marketeers én voor bureaus. Hoe doe je dat effectief en hoe blijf je dat effectief doen?

Tijdens het eerste Interactive Media Summit op 1 oktober in Utrecht delen topsprekers uit binnen- en buitenland inspirerende cases en praktische handvatten waarmee bezoekers direct aan de slag kunnen.

De innoverende merken 
Starbucks, Interpolis, IKEA, Terres des Hommes, Endemol Beyond en The Cinemates en andere interessante merken bieden inzicht in hun succesvolle digitale aanpak met virtual reality, online video, apps en film.

Tijdens de summit krijgen bezoekers antwoord op belangrijke vragen, waaronder:  
» Hoe kunnen filmmakers helpen om merken te herdefiniëren?
» Hoe krijg je meer dan 200.000 abonnees op je Youtube channel?
» Waarom verandert VR (Virtual Reality) de manier waarop we denken?
» Waarom helpt locatie je de band met klanten versterken?
» Hoe maken games klanten loyaal?
» Hoe kan een online publiek je TV-ervaring veranderen?

Foto: Interpolis- Het Experiment
Fotocredits: Robert Tjalondo

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!