Inspiratie 2010 l Marga Groot Zwaaftink: ‘Geloven in je product, ervoor blijven gaan, doorbikkelen’
Marga Groot Zwaaftink is aan zet:
Wie heeft jou in 2010 het meest geïnspireerd en waarom?
[afbeelding niet meer beschikbaar]Leo van Sisteren, BrandFuel24. Leo is een ‘oude rot’ in het communicatie / branding vak. En toch gaat hij de uitdaging aan om een nieuw event concept in de markt te zetten: een event dat 24 uur duurt. “Een prachtig concept” riep iedereen maar inschrijven ho maar. Toch is Leo doorgegaan en zijn we in september met een enthousiaste groep deelnemers met de TGV naar Parijs gereden en 24 uur later weer in Amsterdam aangekomen. CommGres was de partner in de organisatie en logistiek. Met pijn in zijn en onze beurs maar een voldaan gevoel hebben we toen tevreden teruggekeken. Op naar de lange termijn!!! Geloven in je product, ervoor blijven gaan, kwaliteit altijd in het achterhoofd houden, doorbikkelen!
Bekijk het filmpje van BrandFuel24:
Mijn droom voor 2011:
Onze positie op het terrein van internationale congressen verder uitbreiden. Met 2 definitieve boekingen en 4 in offerte fase zit hier veel potentie voor ons in. En natuurlijk dat we met veel plezier en gezond dit mooie congresvak blijven uitoefenen!
Voor het hele High Profile team: fijne dagen!!!!!