Back Back Nieuws

Innovatieve belevingslocatie CitySense viert haar 1-jarig bestaan

20 november 2013

Na een uitdagend eerste jaar kan CitySense
naar eigen zeggen zich met trots een vaste waarde binnen het rijke aanbod aan
evenementenlocaties noemen. De evenementenlocatie in hartje Utrecht biedt
ruimte aan 200 personen voor congressen en tot 450 voor een feestavond. De
locatie in de binnenstad van Utrecht onderscheidt zich door haar zintuigelijke
belevingselementen; de 20 meter lange widescreen en geurbeleving zijn
belangrijke unique buying reasons.

Maatwerk en beleving
Gelijk aan de visie van het moederbedrijf Cuisine on tour wil eigenaar Dimitri
Chalos ook bij CitySense met maatwerk en beleving de boodschap van het
evenement versterken. CitySense heeft direct na haar opening veel aandacht
gekregen, maar het publiek moest nog wennen aan de kosmopolitisch ogende
locatie in Utrecht. Na de zomer was het ijs gebroken en de boekingen namen
sterk toe. Enthousiaste opdrachtgevers zoals Gemeente Utrecht, Siemens, Rabobank
en ICI Paris XL werden verwelkomt en maakten onder meer gebruik van de
multimediaserver en de mogelijkheid van content op maat over 60 m2.

Geen prikkels van
buitenaf
De turn-key locatie is ondergronds gesitueerd en is van buiten niet
herkenbaar, wat tot gevolg heeft dat bij het betreden van de locatie het
‘WOW-effect’ gegarandeerd is. “Wij hebben van ons nadeel een voordeel gemaakt”,
aldus Dimitri Chalos. Het publiek waant zich zolang het evenement duurt in de
sfeer en boodschap van het evenement en wordt niet afgeleid door prikkels van
buitenaf. CitySense is positief over de toekomst en ziet zichzelf als
toegevoegde waarde voor de stad die eveneens grote ambities heeft.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!