Back Back Nieuws

Ingelaste HSMAI bijeenkomst over nieuwe koers NBTC

02 mei 2007
Met
het oog op de marketing- en promotieplannen 2008, waaraan o.a. veel
professionals uit de Toeristische & Congresbranche binnenkort weer
beginnen, last de HSMAI op vrijdag 1 juni a.s. een extra bijeenkomst
in. In samenwerking met het Nederlands Bureau voor Toerisme &
Congressen (NBTC) brengt zij die middag in de Keukenhof als eerste de
‘Nieuwe NBTC Marketingstrategie’

Het NBTC legt op dit moment
de laatste hand aan haar nieuwe marketingstrategie voor Holland. Deze
gaat hierbij niet uit van het aanbod, maar van doelgroepen. Met andere
woorden: niet alles is meer voor iedereen, maar er zal een specifiek
aanbod komen voor specifieke doelgroepen. Dit zal toeristisch Nederland
stimuleren meer dan voorheen keuzes te maken qua aanbod, doelgroep,
middelen en markten.

Hoe één en ander precies in z’n werk gaat
en wat het voor de verschillende organisaties en sectoren betekent,
verneemt men op vrijdagmiddag 1 juni in de Keukenhof. “We vinden het
als HSMAI uitermate belangrijk dat de sales, marketing &
communicatie professionals in onze branche zo snel mogelijk van de
nieuwe plannen en aanpak op de hoogte zijn. Op die manier kunnen zij
hun marketingplannen en budgetten voor het komend jaar al in een vroeg
stadium verder aanscherpen.” aldus Hans Poortvliet, Managing Director,
HSMAI Nederland.

De bijeenkomst is gratis toegankelijk voor
HSMAI leden, hun persoonlijke introducés, pers en speciaal genodigden.
Het aantal plaatsen is echter beperkt.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!