Back Back Nieuws

IdtV Events & Promotions wint pitch Renault

05 augustus 2004


Na een uitgebreide pitch met diverse bureaus heeft IdtV Events & Promotions de opdracht verworven om voor Renault Nederland de compleet nieuwe Renault Modus te introduceren onder personeel, dealers en consumenten. IdtV Events & Promotions heeft een creatief concept ontwikkeld en uitgewerkt dat naadloos aansluit bij het
marketingconcept en de identiteit van de nieuwe Renault Modus. Het concept
bestaat uit drie interactieve evenementen voor circa 4000 mensen en twee
klantendagen voor circa 1000 mensen. De totale introductie vindt plaats
van 31 augustus tot en met 4 september 2004.Informatie: http://www.idtv.nl/ en (020) 314 3260.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!