Back Back Nieuws

Hospitality-event One to One tijdens Horecava 2006

24 oktober 2005

Gelijktijdig met de horecabeurs Horecava 2006 gaat in de Amsterdam RAI het hospitality-event One to One van start. Het beursplatform geldt als een belangrijk netwerkknooppunt voor inkopers en leveranciers uit de branche. Op basis van 1-op-1 gesprekken kunnen hospitality beslissers en managers zich profileren tegenover hun klanten. Zo kunnen bedrijven een link naar hun website laten opnemen of met hun product participeren in de Bag van Dutch Goodies. Het concept is bijna drie jaar geleden voor het eerst geïntroduceerd. Initiator Gerlof Menkveld, managing director Hotel-Purchase.com (www.hotel-purchase.com), is door zijn vele bezoeken aan buitenlandse beurzen in aanraking gekomen met deze nieuwe manier van zakendoen. De drukbezette inkopers ontvangen voor aanvang van hun beursbezoek een afsprakenschema met leveranciers. Met het afsprakenschema is het mogelijk om meerdere partijen op een dag te spreken te krijgen, zonder daarvoor het hele land te hoeven afreizen. Hotel-Purchase.com heeft het concept samen met Hotel-events.com (www.hotel-events.com) verder uitgewerkt. De Horecava beurs geldt als het belangrijkste evenement voor horeca en hospitality in de Benelux. Ook dit keer wordt in de Amsterdam RAI een kijkje gegeven op de vraag- en aanbodzijde van de sector. De Horecava beurs vindt plaats van 9-12 januari 2006 in de Amsterdam RAI.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!