Hoofdrol voor Nederlandse lopende band op event Moët & Chandon Hoofdrol voor Nederlandse lopende band op event Moët & Chandon
Back Back Nieuws

Hoofdrol voor Nederlandse lopende band op event Moët & Chandon

11 oktober 2017

In september introduceerde het wereldwijd bekende Moët & Chandon haar nieuwste Grand Vintage-champagne. De productlancering vond plaats in het Somerset House in de City of Westminster (London). De Britse tv-kok Jason Atherton serveerde passende gerechtjes bij de exclusieve champagne. Een vier meter lange design presentatieband, gevuld met de lekkerste amuses, vormde het middelpunt van elke dinertafel.

Net dat beetje extra

Het diner vond plaats aan zes langgerekte, prachtig opgemaakte tafels. De geselecteerde gegadigden namen aan het begin van de avond plaats aan de dineropstelling. Vervolgens genoten zij de hele avond van witte of rode champagne én van de voorbijkomende gerechtjes. De zes presentatiebanden van Pre-Motion voegden extra beleving toe aan het bijzondere diner; gasten konden zelf kiezen welke amuses zij wilden proeven.

De klant reageerde zeer enthousiast: 'It was such a pleasure working with you! The conveyor belt looks really good and the event went brilliantly! Thank you for all your help'. En ook: 'I just wanted to say a big thank you from us. The event went very well and I can’t thank you enough for all your support in the lead up and for your technician’s help on site yesterday. He was brilliant'.

Bepaal zelf je route

'Design lopende bandsystemen worden gebruikt voor allerlei uiteenlopende evenementen', vertelt Heimen Quik, Commercieel Directeur van Pre-Motion. 'De productlancering in Somerset House is één van de vele bijzondere events in Europa waaraan wij met veel enthousiasme meewerken. Onze klanten bepalen zelf de route van de presentatieband(en) die zij huren, waardoor wij voor elk project een uniek lopende bandsysteem kunnen leveren. Wij denken graag met u mee om ook uw evenement tot een dynamisch succes te maken!'

ECC Leiden

Meer lezen in deze rubriek