Back
Nieuws
Holiday Inn Express ontvangt button TripAdvisor
24 juli 2012Holiday Inn Express heeft van TripAdvisor de button 'Certificate of Excellence' ontvangen. Het gaat om de hotels op Schiphol en Sloterdijk Station. Om zich te kwalificeren voor het certificaat, moeten hotels een algemene score van vier of hoger hebben, beoordeeld door reizigers op TripAdvisor.
Actief in gesprek met de gasten
Hotels die het certificaat ontvangen, mogen deze het hele jaar gebruiken in hun communicatie via de website middels een button. Bob Engeringh, verantwoordelijk voor sales & marketing in West-Europa voor Interstate Hotels & Resorts, is trots op wat zijn collegas in korte tijd bereikt hebben: 'We steken veel energie in het trainen van onze mensen en weten dat onze general managers vaak op de hotelvloer actief in gesprek zijn met de gasten en luisteren naar hun ervaringen.'
Belangrijke feedback
'Wij zien dan ook de reviews op TripAdvisor als een belangrijke feedback om onze service te verbeteren. Gasten nemen niet altijd de tijd om dat in de hotels al kenbaar te maken, maar doen dit steeds vaker op de terugweg of thuis', aldus Engeringh.
Bron: hospitality-management.nl
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!