Watbegon als een enthousiast initiatief van event- en TV professionals die dekwaliteitsstandaard van hun werk wilden verhogen, is uitgegroeid tot één van detoonaangevende bureaus in Nederland. Daarop zijn de kanaries zoals zezichzelf noemen trots als een pauw. Het tienjarig bestaan wordt gevierd meteen opgefriste huisstijl en website én natuurlijk met een feest.10 JaarKingcanary laat zich het best lezen als een imposante lijst projecten enklanten. Van corporate events voor Heineken International, Vimpelcom, Philipsen Nike tot televisie- en publieksevenementen zoals de opening van hetStedelijk Museum, de Edison Pop Awards en het Vondelparkfestival. Managingdirector Martijn van der Werff, We zijn een inhoudelijke club die vakmanschapnet zo belangrijk vindt als creatieve behendigheid. En dat slaat aan. Vooral delaatste jaren groeien we hard. Ons jubileum is dan ook een geweldig moment omeen aantal nieuwe medewerkers voor te stellen op onze nieuwe website.'Citaten"Het is geweldig om te merken dat jewerkstijl gewaardeerd wordt. Dat we superkritisch kunnen zijn én lol kunnentrappen. Dat we kunnen pietlutten over het proces en onszelf verliezen in hetmoment. Al tien jaar. Geweldig." Janine Roozemond, Creative Director &Partner"We zijn trots op het feit dat we 10jaar bestaan en al tien jaar met een top team werken aan de mooiste productiesvoor de leukste klanten, van wie de meesten al jaren bij ons zijn." Martijnvan der Werff, Managing Director & PartnerOver KingcanaryOver KingcanaryKingcanaryontwikkelt en produceert evenementen voor merken, het bedrijfsleven, televisie,publiek en consumenten. In alle gevallen levert het bureau totaaloplossingen;van strategieën en concept naar productie, regie en redactie. Kingcanary werktaltijd met in huis geproduceerde inhoud, ook voor een bedrijfsevenement stelthet bedrijf een redactie samen. Je herkent een Kingcanary evenement aan deaandacht voor detail in vorm en inhoud.