Het Scheepvaartmuseum gaat MobieTrain gebruiken Het Scheepvaartmuseum gaat MobieTrain gebruiken
Back Back Nieuws

Het Scheepvaartmuseum gaat MobieTrain gebruiken

23 mei 2024

MobieTrain, een op AI-aangedreven platform om de prestaties en betrokkenheid van klantgerichte teams te vergroten, kondigt met trots aan dat Het Scheepvaartmuseum heeft besloten om de diensten van MobieTrain te gebruiken om meer betrokkenheid te creëren bij flexibele medewerkers.

Het Scheepvaartmuseum, één van de meest iconische musea van Amsterdam, staat bekend om zijn rijke geschiedenis en diverse teams die bijdragen aan de unieke ervaring van de bezoekers. Met teams variërend van winkelpersoneel tot evenemententeams, en met een groot aantal medewerkers via uitzendbureaus, is het museum constant op zoek naar manieren om deze diverse groep medewerkers te betrekken en te informeren over de missie en visie van het museum.

Meer informatie en betrokkenheid

Door gebruik te maken van MobieTrain's innovatieve platform kunnen medewerkers van Het Scheepvaartmuseum nu eenvoudig toegang krijgen tot relevante informatie, trainingen en updates, ongeacht hun positie binnen het museum of hun arbeidscontract. Bovendien maakt het platform de trainingen leuk en interactief, wat de betrokkenheid van medewerkers vergroot. Dit stelt hen in staat om niet alleen hun kennis over het museum en zijn collecties te vergroten, maar ook om zich zelfverzekerder te voelen in hun interacties met bezoekers.

Verbondenheid voor iedereen

‘We hebben een winkel, een frontoffice-team, een team voor het café, een keukenteam en een evenemententeam. Maar slechts 25 mensen staan rechtstreeks op de loonlijst van het museum, terwijl we van veel meer mensen via bureaus gebruikmaken. Hierdoor krijgen ze niet altijd alle informatie over ons museum mee, simpelweg omdat ze niet directe toegang tot alle relevante informatie hebben’, aldus Ronald van Lopik, hoofd commerciële zaken bij Het Scheepvaartmuseum. ‘Door onze samenwerking met MobieTrain kunnen we ervoor zorgen dat al onze medewerkers, ongeacht hun achtergrond of contractvorm, toegang hebben tot de informatie die ze nodig hebben om hun werk effectief uit te voeren en zich verbonden te voelen met de missie van het museum.’

Guy van Neck, CEO van MobieTrain, zegt: ‘Samenwerkingen, zoals die met Het Scheepvaartmuseum, laten zien hoe MobieTrain organisaties helpt om hun frontliniemedewerkers te versterken en hen te verbinden met hun missie. Onze innovatieve aanpak stelt ons in staat om wendbare teams te ondersteunen bij het vergroten van hun kennis en betrokkenheid, en het verbeteren van de algehele klantbeleving van het museum. We zijn dan ook trots dat we kunnen bijdragen aan het succes van Het Scheepvaartmuseum door middel van continue ontwikkeling en betrokkenheid van het personeel.’

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!