Back Back Achter de schermen

Het gaat lekker. En dat is helaas te merken..

13 november 2006

Ik kan er niet over uit. Nadat hij het vanmiddag uitgeblust en liggend in de fatboy op kantoor aan me vertelde laat het me niet meer los. Ik ben verbaasd, nee verbijsterd. Ben ik nou boos? Nee. Of ja ook. Maar ik ben vooral ook teleurgesteld! Hij geeft er als blogger wellicht ook zijn eigen visie op, maar ik kan het niet laten deze posting alvast te plaatsen. 

Vandaag had ‘hij’, mijn collega Ronald Smit (event manager), een afspraak op locatie om een en ander af te stemmen met de belangrijkste leveranciers. En het gaat niet zomaar om een feestje… Nee, echt een bijzonder mooi evenement! En een evenement waar tot nu toe iedereen absoluut zijn steentje aan heeft bijgedragen (inclusief de vandaag uitgenodigde leveranciers). Maar nu de buit overal binnen is, is de aandacht plotseling verdwenen. Althans zo bleek vandaag……

Ter voorbereiding op deze afspraak had mijn collega het complete programma inclusief het ontwikkelde communicatietraject en eventstyling aan de betrokken partijen gemaild. Ter voorbereiding…. Lijkt me duidelijk (en wenselijk) toch? Bij aankomst bleek geen van de partijen de informatie uberhaubt meegenomen te hebben?! Laat staan dat het goed gelezen was. En of ze een papiertje en pen mochten lenen om wat op te schrijven…… Dit kan toch gewoon niet waar zijn?! Eigenlijk had Ronald direct willen (moeten) stoppen. "Mensen bedankt, maar als jullie je niet voorbereiden maken we gewoon een nieuwe afpraak. Ik hoor het wel wanneer jullie je hebben voorbereid." Maar goed, in het belang van de projectvoortang besloot Ronald de afspraak toch door te laten gaan.

Gaat het ons zo goed? Naast de ergenis houdt dit voorval me trouwens wel scherp en let ik er meteen weer even meer op. Want in drukke tijden is verslappen een grote valkuil. Een professionele manier van werken (en je dus goed voorbereiden op een afspraak) hebben wij hoog in het vaandel. Naar klanten, maar ook naar leveranciers en het team. De klant wil aandacht en een professionele opstelling. Tja, en in dit geval waren wij de ‘klant’…..

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!