Back Back Nieuws

Heropening Woudschoten Conferentiecentrum in juni

23 april 2009
De officiële opening van het vernieuwde Woudschoten Conferentiecentrum in Zeist zal op 5 juni aanstaande plaatsvinden. Nieuwe gasten en oude bekenden zullen verrast zijn door het totaal vernieuwde product. Een product waarbij ook de medewerkers van Woudschoten een belangrijk verschil willen maken.

Na een aanzienlijke verbouwing van Woudschoten Conferentiecentrum in Zeist is er meer capaciteit en flexibiliteit voor gasten van Woudschoten die willen ontmoeten, ontwikkelen en ontspannen tijdens congressen, trainingen en meerdaagse bijeenkomsten.

De bestaande gemeenschappelijke ruimten van het karakteristieke hoofdgebouw zijn compleet gerenoveerd en hebben dezelfde sfeervolle en open uitstraling als de indrukwekkende nieuwbouw.

Bij Woudschoten weet men dat de werkelijke ervaring naast een sfeervolle omgeving vooral ook zit in het contact dat gasten hebben met de medewerkers. Medewerkers die op een persoonlijke manier gastvrij zijn en er genoegen in scheppen goed werk te leveren, zoals Floris, sales: “Het werkt zoveel prettiger nu met de extra capaciteit en flexibiliteit. Dat geeft ons gewoon veel meer mogelijkheden, waardoor we nog beter met onze klanten kunnen meedenken.”

Sebastiaan, facilitaire dienst: “De nieuwe zalen hebben uiteraard ook splinternieuwe audio/visuele middelen gekregen. Ik vind het een genot om al dat nieuwe spul weer optimaal te laten functioneren en gasten uit te leggen hoe het werkt.”

Persoonlijke gastvrijheid is dus het nieuwe motto van het team van Woudschoten. Dinand, operations manager:” En dat gaat echt verder dan het neerzetten van design koffie-apparaten voor de lekkerste cappuccino. Ik ben verantwoordelijk voor de operatie en zorg ervoor dat ik bijna volledig vóór de schermen aan het werk ben. Zo kan ik continue een vinger aan de pols houden; weet iedereen wat ie moet doen en hebben gasten alles wat ze nodig hebben? Als iedereen happy is, versterkt dat de sfeer en dan heb je de boel echt op rolletjes lopen.”

Anneloes, hoofd receptie:” Onze mogelijkheden om gasten tevreden te stellen zijn ook echt uitgebreid in het nieuwe Woudschoten. Dat vind ik heel prettig werken. We kunnen veel meer speciale wensen honoreren omdat het team en de operatie daar volledig op zijn ingesteld. Vaste gasten merken dat verschil al en geven hun waardering ook spontaan aan ons terug. En daar doe je het natuurlijk voor.”

Alle medewerkers van Woudschoten samen maken dus het uiteindelijke product voor de gasten. Tijdens congressen en trainingen is er wat dat betreft ook een belangrijke taak weggelegd voor de chef in de keuken. René, chefkok:”Gasten moeten vaak hard werken bij ons. Tussen de bedrijven door ontspannen ze met een heerlijke wandeling over ons eigen landgoed. En wij kunnen met ons culinaire product ook zorgen voor de nodige verwennerij. Dat ik daar met mijn team aan bijdraag, iedere dag weer, maakt ons werk extra leuk.”

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!