27 maart 2013

GG 2013 l Synpact: “De twee nominaties leveren ons veel positieve publiciteit op”

Rubrieken

In de aanloop naar de uitreiking van de Gouden Giraffe Awards op 15 april a.s. in Taets Art & Event Park Amsterdam zullen alle 18 genomineerden van zich laten horen op Events.nl.

Categorie Congres - Synpact
Synpact is met maar liefst twee cases genomineerd in de categorie Congres van de Gouden Giraffe, Live Communication Award 2013. De case 'Week van de Ondernemer' in opdracht van ING en MKB Nederland, is door de jury als één van de drie kanshebbers in deze categorie benoemd. Maar ook de case 'International Business Conference' in opdracht van ING Zakelijk, maakt kans op de award. Gerard van den Broek, Creatief Directeur van Synpact, vertelt wat de twee nominaties voor het bedrijf betekenen en waarom hij denkt dat de twee congresconcepten terecht genomineerd zijn.

01. Waarom denkt u dat Synpact twee maal genomineerd is voor de Gouden Giraffe?
"Omdat onze ‘ziel’ in de twee projecten zit. De Week van de Ondernemer is een event dat we voor eigen rekening en risico ontwikkelen. Deze manier van werken zit ook in de International Business Conference. Altijd streven naar perfectie, zowel voor de partners als voor de bezoekers. Doorgaan tot doelen zijn bereikt. Ons hele bedrijf inzetten op de dag zelf. Van sales tot administratiefmedewerker. Iedereen moet weten waarom en voor wie we dit doen. Dat is ons DNA."

02. Hoe hebben jullie de nominaties ‘gevierd’?
"De nominaties zijn nog niet groots gevierd. Hoewel we er zeer trots op zijn hopen we pas op 15 april het echt te kunnen vieren. We hebben de nominaties wel gedeeld. Via Twitter, onder onze mails, op synpact.nl, op weekvandeondernemer.nl. Dit leidde tot enorm veel felicitaties van klanten en leveranciers (locaties). Geweldig om mee te maken hoe deze nominaties gewaardeerd worden."

03. Wat betekenen de nominaties voor Synpact? 
"Door het te delen hebben we enorm veel waardering gekregen. Een eventuele Gouden Giraffe zal nog meer publiciteit opleveren. Dit zullen we actief stimuleren door bovengenoemde acties opnieuw uit te zetten en persberichten te versturen. Tot nu toe levert het ons veel positieve publiciteit op. Hopelijk wordt dat nog meer…"

04. Wat vindt u van de andere genomineerde in deze categorie (NextNovelty)?
"Ik ken de andere genomineerde niet echt goed. Het zag er uit als een groot evenement met een moderne uitstraling. Maar ik durf er verder niet veel over te zeggen omdat ik de doelstellingen niet ken en ook niet weet wat de resultaten waren. Maar het moet goed geweest zijn anders waren ze niet genomineerd."

05. Waarom denkt u dat Synpact met het felbegeerde beeld het podium zult verlaten?
"Omdat onze ‘ziel’ in de projecten zit. Voor ons zijn dit geen projecten, maar het geeft ons bestaansrecht. Daarom vechten we altijd met het hele bedrijf door totdat we het maximale hebben bereikt. Dat resulteert in tevreden partners die jarenlang partner blijven en hoge bezoekerswaarderingen die leiden tot terugkerend bezoek."

06. Wat doet u op het moment dat Synpact als winnaar uit de bus komt
"Tja, we hebben nog nooit ingezonden voor een award en zijn dus ook nog nooit genomineerd geweest. Daarom kunnen we niet uit ervaring putten. We beginnen het wel spannend te vinden en hebben behoorlijk wat kaartjes gekocht voor de award uitreiking voor onze medewerkers en opdrachtgevers/partners. Een overwinning zal absoluut tot een jubelstemming leiden en zal op zijn Synpact’s worden gevierd. Uitbundig en tot in de late uurtjes. En verder laten we ons, geheel tegen onze aard, graag verrassen… Wij kijken erg uit naar 15 april!"