In de aanloop naar de uitreiking van de Gouden Giraffe Awards op 15 april a.s. in Taets Art & Event Park Amsterdam zullen alle 18 genomineerden van zich laten horen op Events.nl.
Categorie Deelname - MOVE
MOVE is genomineerd in de categorie Deelname van de Gouden Giraffe, Live Communication Award 2013. De deelname 'Stand Nintendo Benelux tijdens Firstlook 2012', in opdracht van Nintendo, is door de jury als één van de drie kanshebbers in deze categorie benoemd. Annemiek van de Mast van MOVE legt uit waarom hun ingezonden case kans maakt op het felbegeerde beeld, en dat dit alles met synergie te maken heeft.
01. Waarom denkt u dat MOVE genomineerd is voor de Gouden Giraffe?
"Synergie. We hebben synergie weten te bereiken tussen live en social communicatie, gebaseerd op een relevante consumer insight, creatief uitgevoerd en resulterend in een aantoonbaar positieve ROI."
02. Hoe hebben jullie de nominatie ‘gevierd’
"Dat kunnen we ons niet meer herinneren…"
03. Wat betekent de nominatie voor MOVE?
"Het betekent dat we wat minder bescheiden zijn geworden in waar we goed in zijn."
04. Wat vindt u van de andere genomineerden in deze categorie (Van Straaten en Kubik)?
"We vinden hen erg goed. Daarom proberen we nu extra te genieten van de nominatie."
05. Waarom denkt u dat MOVE met het felbegeerde beeld het podium zal verlaten?
"De toekomst van live communicatie zit in het creëren van synergie tussen verschillende media voor een maximale impact. Als we winnen, heeft de jury dat ook gezien."
06. Wat doet u op het moment dat MOVE tot winnend bureau wordt uitgeroepen?
"Dan dragen we de Gouden Giraffe op aan Dr. Elling Hamso van het Event ROI Institute. Omdat focus op ROI ruimte geeft voor meer creativiteit."