Back Back Nieuws

Fiesta Party in Parijs

29 oktober 2008
De Vries + Partners eventmarketing organiseerde in september voor 400 verkopers van alle Ford dealers een bijzonder trainingsevent gevolgd door de introductie van de nieuwe Ford Fiesta. De nieuwe Fiesta staat voor sexy sophisticated en geraffineerd. Dit diende tot uitdrukking te komen in het gehele evenement; Bijzondere plek, bruisende omgeving en een nieuwe benadering van de trainingsdagen.

Fiesta Party
De gasten vertrokken vanuit Nederland met de Thalys naar Parijs. In het decor van Parijs werd de Fiesta op een spetterende wijze geïntroduceerd, vervolgens volgden zij gedurende twee dagen intensieve workshops en verschillende test drives . ’s Avonds maakte iedereen zich op voor een bijzondere avond in één van Parijs’ hipste en meest trendy clubs in het centrum, die voor de gelegenheid afgehuurd was.

Unieke Drive Away
Het evenement werd afgesloten met de langste drive away in de geschiedenis van Ford Nederland. Alle dealers mochten hun eigen splinternieuwe Ford Fiesta zelf van Parijs naar de Nederlandse showroom terug rijden. De reacties van Ford Nederland en de verkopers toonden aan dat het event in Parijs een unieke ervaring was waar de verkopers op verrassende wijze en geheel in lijn met de Feel the Difference strategie van Ford kennis gemaakt hebben met dit nieuwe model.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!