Back Back Nieuws

FestivalContact helpt startende ondernemers

06 december 2012
BrancheContact geeft maar liefst drie stands weg aan startende ondernemers in de festivalbranche. ‘Eén van de doelen van onze events is om jonge ondernemers een kans te geven om hun product en/of dienst te promoten, waarbij ze qua stand grootte niet onderdoen voor de gevestigde namen’, zegt Arjen Lemstra van BrancheContact.

Voorwaarde is vernieuwing
‘Tijdens onze netwerkbeurzen hebben wij gemerkt dat er een grote groep inkopers geïnteresseerd is in startende en vernieuwende bedrijven’, vertelt Arjen verder. ‘Deze bedrijven ontbreken vaak op andere beurzen vanwege o.a. hoge deelname kosten en hoeveelheid bijkomende werkzaamheden. BrancheContact heeft daarom besloten om deze startende ondernemers een extra duw in rug te geven. Wij geven op ieder netwerk event van ons maar liefst 3 stands weg aan starters in de branche. Deze moeten zich onderscheiden door een vernieuwend product of dienst op de markt te brengen. Door stemmen uit te brengen bepaald de branche welke starters een gratis deelname verdienen.’

De eerste startersactie is gehouden tijdens de netwerkbeurs EvenementContact 2011. Meer dan 30 startende ondernemers meldden zich en duizenden hebben hun stem uitgebracht. Zelfs starters die niet bij de top drie hoorden, hebben er door de aandacht veel handel aan over gehouden.

Meer informatie over de startersactie en de daarbij behorende voorwaarden zijn hier te vinden.

Foto: Initiatiefnemers Arjen Lemstra (l) en Joris Bots

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!