factor x hyrox
5 september 2025

Factor verbindt zich aan HYROX

Rubrieken

Factor heeft zich verbonden aan de populaire sport HYROX. De maaltijdservice is Official Partner van HYROX Nederland en richt zich op de HYROX-sporters die bereid zijn om te investeren in hun gezonde leefstijl. Factor, onderdeel van HelloFresh, wil met deze samenwerking laten zien hoe de juiste voeding het verschil kan maken. Niet alleen in sportprestaties, maar ook in een gezonde levensstijl.

In de periode rondom Sports World HYROX Maastricht (19-21 september) is Factor zichtbaar met een activatiecampagne en influencers als Rutger Letschert, Naomi van As, Donny Roelvink en Denise Anna. Zij delen hoe zij zich voorbereiden op hun races, met Factor als vaste voedingspartner. Factor ondersteunt HYROX-atleten in hun optimale voorbereiding en laat zien hoe voeding het verschil kan maken in prestaties. Dankzij een flexibel abonnement biedt Factor wekelijks een menu van 18 door diëtisten samengestelde en door chefs gekookte maaltijden – van eiwitrijk tot caloriebewust en keto – zodat atleten altijd kunnen rekenen op de juiste voeding om op hun best te presteren.

Optimaal presteren kan niet zonder de juiste voeding

‘Goede voeding is de basis van elke prestatie. Bij Factor zorgen we dat atleten zonder omkijken kunnen rekenen op maaltijden die hun gezondheidsdoelen ondersteunen, heerlijk smaken en tijd besparen. Zo wordt gezond eten geen extra uitdaging, maar een vaste, vanzelfsprekende kracht achter hun sportieve en dagelijkse doelen’, aldus Simon Singharaj, Senior Director of Marketing Factor EU.

‘Voeding is vaak het ontbrekende puzzelstukje voor zoveel atleten’, zegt Michelle Geldhof, Commercieel Directeur van House of Sports. ‘We zijn trots dat we Factor mogen verwelkomen als partner die gezond eten simpel, betrouwbaar en smaakvol maakt voor onze HYROX-community. Deze community is actief bezig met een gezonde leefstijl. Een goede voeding is een essentieel onderdeel van de training, wedstrijddag en herstel. De match met Factor behoeft daarom geen uitleg. Het product is ideaal voor actieve sporters met een volle agenda, die wel gezond willen eten maar geen tijd hebben om te koken. We kijken ernaar uit om de content- en influencercampagne ook op onze online platformen in te zetten om lead- en conversiedoelstellingen te realiseren.’