Back Back Nieuws

Expect Impact zorgt voor impact voor vijf bedrijven tijdens de Canal Parade

13 augustus 2015
De Canal Parade van de Amsterdam Gay Pride vond zaterdag 1 augustus voor de 20ste keer plaats. Met ruim achthonderduizend bezoekers was dit de drukst bezochte Canal Parade tot nu toe. Daarnaast hebben miljoenen TV kijkers dit event gevolgd via de NOS en de lokale omroepen. 4REAL - marketingactivatie bureau en Elles & Hellen - Decor & Architectuur hebben hun krachten weer gebundeld door vijf bedrijven te helpen onder de naam Expect Impact.

AkzoNobel
AkzoNobel continueerde haar thema als trotste partner voor het derde jaar op rij met ‘Show Your True Colors’. Het AkzoNobel logo werd door middel van een grote blow up tot leven geroepen. Met speciale effecten deelden de tachtig opvarenden hun ware kleuren met alle bezoekers aan de kant.

Holland Casino
Holland Casino voer dit jaar voor het eerst mee als partner van stichting Amsterdam GayPride. De boot was een weergave van een avond uit bij Holland Casino waarbij het speelfiche een centrale plek had. Monique Collignon heeft speciaal voor deze pride de gouden fiches jurk ontworpen, waarmee de hoofddanseres op het draaiende roulette tafel de show stal. Langs de kade liep een speciaal promo team aangekleed in kaartjes- en ficheskostuums, die fiches uitdeelde die toegang geven tot het casino.

PostNL
Al 200 jaar bezorgt PostNL brieven en pakketten voor en naar iedereen. De slogan; ‘Met liefde bezorgd’ is hier op gebaseerd. PostNL heeft er bewust voor gekozen om de eigen medewerkers centraal te zetten. Geïnspireerd op de postzakkenjurk van Jan Taminiau heeft Expect Impact voor de dansers en zangers speciale postzak jurkjes/jasjes en broekjes ontworpen. De zangers, waarvan twee als drag queens, zongen live een korte medley van nummers die geheel van toepassing zijn op het thema van de boot.

De Nederlandsche Bank
De Nederlandsche Bank is er trots op dat iedereen zichzelf kan en mag zijn binnen de bank. Vandaar het thema ‘Share your pride’. Om deze reden heeft Expect Impact een drijvende pauw voor hen ontworpen, waarmee alle opvarende hun trots konden delen met alle bezoekers langs de kant.

Cavallaro
De laatste campagne die Expect Impact dit jaar heeft geactiveerd is voor modemerk Cavallaro. Met de slogan ‘ Everyone has a front row seat’ laat Cavallaro zien dat iedereen welkom en belangrijk is. Om de boot heen was een catwalk gebouwd, waar vijf modellen de kleding van Cavallaro toonden.

Foto: Jeroen Ploeger

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!